FAQ

Hoe plaats ik een bestelling?
Klik op de knop 'in winkelmandje' bij het door u gewenste artikel en het artikel komt automatisch in uw winkelwagen. Hierna kunt u verder gaan met winkelen door op 'verder winkelen' te klikken of uw bestelling af te ronden en betalen door op 'volgende stap' te klikken.

Rechtsboven op onze website vindt u het winkelmand-icoontje met het aantal artikelen die al zijn toegevoegd aan uw winkelmand. Klik op de icoon om naar uw winkelmand te gaan. In uw winkelmand krijgt u de kans om artikelen te annuleren, het aantal aan te passen en af te rekenen.

Wanneer u alle door u gewenste artikelen heeft toegevoegd aan de winkelmand, kunt u uw bestelling definitief maken en afrekenen door de stappen
1 t/m 3 te voltooien.

Hoe weet ik of mijn bestelling in goede orde is ontvangen?
Indien u uw bestelling heeft geplaatst ontvangt u van ons per mail een orderbevestiging. Heeft u deze niet gekregen neem dan contact met ons op. U kunt ons verkoopteam bereiken op info@e-ditional.nl of tel: 0524-225321.

Kan ik wijzigingen maken op de inhoud van de kerstpakketten van deze site?
De samenstelling van de kerstpakketten uit onze webshop is standaard en kan niet gewijzigd worden. Heeft u meer dan 250 van dezelfde pakketten besteld dan heeft u wel maatwerkmogelijkheden. Neem  hiervoor graag vóór 15 november contact op met ons verkoopteam. Wij gaan dan met u en voor u op zoek naar de beste invulling van uw wensen om zo het mooiste kerstpakket samen te stellen.
U kunt ons verkoopteam bereiken op 
info@e-ditional.nl of tel: 0524-225321.

Zijn alle bedragen van de artikelen in- of exclusief btw?
De prijzen op onze website worden zowel in- als exclusief BTW weergegeven. Ieder kerstpakket is belast met beide btw-tarieven: over non-food artikelen en alcoholische drank is het hoge tarief verschuldigd, over food-artikelen het lage btw-tarief. De verkoopprijs is gesplitst in grondslag laag en hoog.

Wanneer wordt mijn kerstpakket geleverd?
Bij het invullen van het bestelformulier kunt u de gewenste afleverdatum van uw kerstpakketten invullen. Met deze datum zal zo veel mogelijk rekening worden gehouden bij het plannen van onze orders. Op de orderbevestiging staat de datum van aflevering gemeld. Wij leveren standaard tussen 08:00 - 17:00 uur. Wij kunnen helaas geen tijden van aflevering opgeven en ook niet afleveren op zaterdag of zondag. Houdt u er daarom rekening mee dat u de afleverdatum niet te kort voor de datum zet waarop u de kerstpakketten wilt uitdelen. Bij verzending huis aan huis kunt u kiezen uit 2 data waarop het mogelijk is om de pakketten op het huisadres te laten afleveren. 

Wanneer en hoe moet ik de bestelling betalen?
Uw bestelling kan direct online middels Ideal worden voldaan of u kunt kopen per factuur op vooruitbetaling. De nota moet uiterlijk 3 weken voor levering zijn voldaan. Vanaf 7 november kan er uitsluitend direct via Ideal worden afgerekend. 

Wat zijn de transportkosten/verzendkosten?
Bij orders tot en met 6 pakketten € 7,95 excl. BTW per pakket.
Vanaf 7 pakketten zijn de verzendkosten € 55,00 excl. BTW.
Orders boven de €750,00 excl. BTW worden franco (gratis) geleverd op één adres in Nederland.  
Voor levering op de Waddeneilanden geldt een toeslag, deze wordt achteraf in rekening gebracht.

Schade/breuk/overschrijding levertermijn:

Indien pakketten op uw verzoek verzonden worden middels pakketpost (PostNL) rust het volledige risico op schade/breuk/overschrijding levertermijn bij u als opdrachtgever. Tevens wijzen wij andere eventuele voortvloeiende schades door schade/breuk/overschrijding van levertermijn volledig van de hand. Wij leveren correct, tijdig en schadevrij aan bij onze vervoerder. Pakketten met schade worden niet kosteloos opnieuw geproduceerd en verzonden. Schade/breuk/overschrijding geven geen recht op enige vergoeding of ontbinding van de overeenkomst.

Is er een minimale afname verplicht?
De kerstpakketten zoals afgebeeld op onze website, kunnen in ieder gewenst aantal geleverd worden tenzij anders aangegeven bij het artikel. Alle kerstpakketten worden verpakt in een feestelijke kerstdoos, op dit kerstpakket staat een pakketnaam vermeld. Mocht u twee verschillende kerstpakketten bestellen, kunt u dus duidelijk zien welk kerstpakket het is.

Kan onze kerstkaart, kerstgroet of brief van de directie in het kerstpakket worden verpakt?
Ja, dit is mogelijk bij een minimale afname van 250 dezelfde kerstpakketten. De kaart of brief ontvangen wij graag uiterlijk 5 weken voor de door u gewenste afleverdatum.

Waar kan ik, als consument, terecht met mijn klacht?
Ondanks alle inspanningen welke wij verrichten om alle leveringen en diensten perfect uit te voeren gaat er helaas toch wel eens iet mis. Maakt u dit kenbaar, bij voorkeur via e-mail (info@e-ditional.nl). Wij nemen binnen 1 werkdag contact met u op.

Kom ik in aanmerking voor herroepingsrecht?
Het herroepingsrecht stelt particulieren in staat om, volgens de wet Koop op afstand, een product welke via internet wordt afgenomen binnen 14 werkdagen kosteloos te annuleren. Het herroepingsrecht gaat in op de eerstvolgende dag na aflevering van het product bij de consument.

Het herroepingsrecht is in de volgende gevallen niet geldig:
- als er sprake is van maatwerkproducten. Hieronder valt onder andere de pakketten/producten welke op maat voor u gemaakt worden;
- zakelijke klanten zijn te allen tijde uitgesloten van het herroepingsrecht.

Wilt u beroep doen op het herroepingsrecht, stuur uw verzoek binnen 14 dagen naar info@e-ditional.nl of stuur uw producten binnen 14 dagen retour en u ontvangt binnen twee werkdagen een bevestiging van uw verzoek.

Wanneer u al voor het product en/of dienst heeft betaald, ontvangt u binnen 14 werkdagen een creditfactuur en wordt het bedrag teruggestort op uw rekening.

Kan ik het assortiment van Keuzekado bekijken?
Wilt u uw medewerkers liever zelf de keuze laten maken voor een kerstgeschenk, kies dan voor Keuzekado. Uw medewerkers maken een keuze uit een breed assortiment, geschenken, belevenissen, goede doelen en abonnementen.

Door in te loggen op www.keuzekado.com kunt u het aangeboden assortiment bekijken. Bij de diverse concepten onder de categorie Keuzekado staan de respectievelijke inlogcodes vermeld om het assortiment te bekijken.

Wilt u meer uitleg over hoe Keuzekado werkt? Kijk dan op onze website: https://www.bigsmilegroep.nl/keuzekado-hoe-werkt-het.html

Hoe worden de kerstpakketten geleverd?
Wij leveren de kerstpakketten op de begane grond. We verpakken de kerstpakketten in feestelijke geschenkdozen, tenzij anders aangegeven. Levering vindt plaats op pallets en bij kleinere aantallen in omdozen. Wilt u de pakketten op huisadressen laten bezorgen neemt u dan contact met ons op.  Huiszendingen verzenden wij i.v.m. breukgevoeligheid en onze afhankelijkheid van postbezorging, helaas alleen op uw eigen risico!

Kunnen we de order ook zelf ophalen?
Helaas is het niet mogelijk om uw order te komen ophalen.

Hoe weet ik of een kerstpakket nog voldoende op voorraad is?
Alle kerstpakketten op onze site, zijn op dit moment op voorraad. Wij verwerken orders op basis van binnenkomst. Een kerstpakket dat uitverkocht raakt, wordt direct voorzien van een uitverkocht banner of van de site verwijderd.

© 2024 E-ditional